بتای Call of Duty: Infinite Warfare تا یک روز دیگر تمدید شد
بتای Call of Duty: Infinite Warfare تا یک روز دیگر تمدید شد
نویسنده : Sick._.Mind تاریخ : دو شنبه 26 مهر 1395

اینفینیتی وارد از طریق توئیتر تمدید شدن بتای پلی‌استیشن ۴ عنوان Call of Duty: Infinite Warfare را تایید کرد و بنابراین، تا ۱۸ اُکتبر (۲۷ مهر) و ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران این بتا برقرار خواهد بود و فقط یک روز فرصت باقی است. در ادامه همراه ProG باشید تا از جزئیات بیشتری آگاهی یابید.

 

بتای Call of Duty: Infinite Warfare تا یک روز دیگر تمدید شد

بتای Infinite Warfare هم‌اکنون برای کسانی که نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ را پیش‌خرید کرده‌اند، در دسترس است اما با این حال، تا چند روز دیگر یک بتای دیگر برای پیش‌خریدکنندگان هر دو نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان برگزار خواهد شد. تاریخ دقیق بتای بعدی، ۲۱ اُکتبر (۳۰ مهر) در ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران است که البته تا سه روز یعنی تا ۲۴ اُکتبر (۳ آبان) ادامه خواهد یافت.

اگر در حال حاضر بتای این عنوان را تجربه می‌کنید، از طریق این لینک قادر به ارائه‌ی نظر و بازخورد خود هستید. نسخه‌ی کامل Call of Duty: Infinite Warfare در ۴ نوامبر ۲۰۱۶ مصادف با ۱۴ آبان ۱۳۹۵ برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخبار بازی ها، ،
:: برچسب‌ها: Activision, Call of Duty: Infinite Warfare, Game News, gamefa, latest game news, آخرین اخبار بازی, اخبار, اخبار بازی, اخبار بازی ها, اخبار جدید, اخبار جدید بازی, بازی, جدیدترین اخبار بازی, جدیدترین اخبار بازی ها, پراگ,



.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به Prog Pro Clan مي باشد.